Evenement gegevens


Nestelings Warmste Estafetteloop

2de editie op zondag 11 november 2018

Sportdienst De Haan organiseert i.s.m. vzw Nesteling op zondag 11 november 2018 de 2de editie van ‘Nestelings Warmste Estafetteloop’ ten voordele van vzw Nesteling, in het kader van Music For Life – De Warmste Week van Studio Brussel!

Wie of wat is Nesteling?

Nesteling vzw werd opgericht door ouders van kinderen met een verstandelijke en/of motorische beperking omdat de realiteit ons leert dat er ellenlange wachtlijsten zijn bij voorzieningen voor mensen met een beperking.
Nesteling vzw stelt zich tot doel om aangepaste en betaalbare huisvesting alsook dag- en nachtondersteuning aan te bieden aan kinderen met een beperking en een ondersteuningsconcept te ontwikkelen dat hen toelaat de regie te blijven voeren over de eigen levenskwaliteit.

Bouwt u graag mee aan het geluk van onze kinderen? Wil u ons graag steunen? Zin om met uw vereniging of onderneming iets te organiseren ten voordele van ons woonproject? Aarzel dan niet en steun Nesteling vzw, een project heel dicht bij huis. Alle giften groot en klein zijn welkom.Steun met een gift zonder fiscaal attest
Schenkers kunnen overschrijven op rekening BE53 0689 3037 8153 met mededeling ‘gift Nesteling‘. Steun met een gift met fiscaal attest
Schenkers kunnen overschrijven op projectrekening BE10 0000 0000 0404 van de Koning Boudewijnstichting, Brederodestraat 21, 1000 Brussel met de verplichte mededeling C1850100 – Streekfonds Nesteling. Alleen met deze mededeling kunnen de giften aan Nesteling vzw toegekend worden.
Door onze samenwerking met het Streekfonds West-Vlaanderen en de Koning Boudewijnstichting kan u een fiscaal attest verkrijgen. De giften aan de Koning Boudewijnstichting zijn fiscaal aftrekbaar vanaf 40 euro (art. 145/33 WIB (Wetboek Inkomsten Belastingen)) en geven aanleiding tot een belastingvermindering van 45% op het werkelijk gestorte bedrag.Met uw giften kan Nesteling vzw het woonproject realiseren. Voor meer info over vzw Nesteling klik hier

Logo Nesteling

 

logo_CMYK

 

 

 

 

 

 

 

 

Met dank aan:

  • Bluesand
  • Discovery Store – Schepen voor sport Rudy Claus
  • Ziltdesign
  • Chez Madelaine AD Delhaize
  • Brasserie Paname
  • Startracking (tijdsregistratie)
  • Soleil Vert
  • Kapsalon De Coif
  • Thuisverpleging Venio

 

V11_logostartrackinglogo_paname_-page-001[1]

images[1]Logo Chez MadelaineLogo BluesandLogo ZiltLogo Venio

 

 

 

 

 

Nuttige info:

Wat?

‘Nestelings Warmste Estafetteloop’ is een recreatieve estafetteloop ten voordele van het goede doel waarbij teams van 5 lopers zoveel mogelijk afstand afleggen in een bepaald tijdsbestek!

Wanneer?

Zondag 11 november 2018

  • Start: 14u00

Waar?

Op het Sport- en Recreatiecentrum Haneveld, Nieuwe Steenweg 74, 8420 De Haan.

Wie?

Voor iedereen!

Neem deel met je sportclub, vrienden, familie, bedrijf, school, sportdiensten, vzw,…

Hoe?

  • 5 lopers per team (4 is te weinig – 6 is teveel!!!)
  • Er zijn 4 categorieën (er wordt geen onderscheid gemaakt tussen dames en heren/meisjes en jongens)
    • de som van de 5 leeftijden > 160jaar
    • de som van de 5 leeftijden < 160 jaar
    • de som van de 5 leeftijden < 110 jaar
    • de som van de 5 leeftijden < 65  jaar
  • 50 min estafette voor elke categorie

Interesse?

Inschrijven kan vanaf 17/09 > klik hier en schrijf je team van 5 lopers in!

Inschrijvingsprijs/periode:

  • €35,00 per team periode 17/09 – 30/09
  • €45,00 per team periode 01/10 – 10/11
  • €60,00 per team 11/11/18 (Dag-inschrijving)

Dit bedrag dient onmiddellijk na uw inschrijving overgeschreven te worden via de online banking. Pas op het moment dat de overschrijving in ons bezit is, wordt de kandidatuur weerhouden.

Het inschrijvingsgeld wordt in geen enkel geval terugbetaald aan de deelnemers, zelfs niet om reden van gewettigd forfait.

De inschrijvingen zijn onbeperkt.

Het secretariaat opent om 12u30 in sporthal Haneveld!

    • Na 13u00 worden er geen inschrijvingen meer aanvaard omwille van praktische redenen!

Goed om weten!

  • Omkleden en douchen kan in sporthal Haneveld
  • Het secretariaat is open vanaf 12u30
  • Vanaf 13u00 de dag zelf worden geen inschrijvingen meer aanvaard omwille van praktische redenen
  • De kapitein is verantwoordelijk voor zijn team. Iedere deelnemer is verplicht zijn wedstrijdnummer te dragen op de borst
  • Ieder team is verplicht te lopen met de aangeboden gesponsorde T-shirts van Bluesand
  • Na de estafettewedstrijd wordt een klassement opgemaakt voor de verschillende categorieën
  • De PRIJSUITREIKING wordt voorzien omstreeks 15u30 in de sporthal!
  • Alle deelnemende ploegen krijgen een herinneringsprijs
  • Alle deelnemers zijn verzekerd
  • Na de estafetteloop kan iedereen terecht in de sporthal voor een hapje en een drankje
  • Het parcours loopt door de sporthal waar ook een aflossingszone is opgesteld
  • Alle teams zullen tijdens de estafette via een omroepinstallatie (binnen en buiten) op de hoogte gehouden worden van de wedstrijd;
  • In de sporthal is er een ronde-registratie door Startracking;
  • Na de estafetteloop wordt er nog een AFTER-PARTY gehouden ten voordele van vzw Nesteling.

Reglement:

  • Het team bestaat uit 5 lopers .
    • Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen dames/heren en meisjes/jongens
    • Het is verplicht om met 5 lopers de estafetteloop af te leggen. Indien er zich iemand kwetst of door één of andere omstandigheid niet meer kan lopen, mag het team verder lopen met 4 lopers.

 

  • Het parcours is 1km.
  • Het parcours is gelegen op het Sport- en Recreatiecentrum Haneveld.
  • Er zijn 4 aflossingszones op het parcours van 1km (om de 250m) met telkens 1 jurylid.
  • In de sporthal worden alle doortochten van de aflossingsstok per ploeg geregistreerd door Startracking. Per doortocht in de sporthal = 1km.
  • Ieder team dient een KAPITEIN aan te duiden. De KAPITEIN is ook de STARTLOPER.
  • De start wordt gegeven op voetbalterrein 3.
  • Wees op tijd! 15 min voor de start aanwezig zijn!
  • Ieder team krijgt 5 wedstrijdnummers
    • (K=Kapitein/ wedstrijdnummer > 1.E > 1 = ploegnummer, E = persoonlijke letter) K1.E = KAPITEIN = STARTER = in/aan de sporthal
      • 1.A > 2de loper > staat bij aanvang in aflossingszone A
      • 1.B > 3de loper > staat bij aanvang in aflossingszone B
      • 1.C > 4de loper > staat bij aanvang in aflossingszone C
      • 1.D > 5de loper > staat bij aanvang in aflossingszone D

De dag zelf vanaf 12u30 zullen de wedstrijdnummers afgehaald kunnen worden in sporthal Haneveld, Nieuwe Steenweg 74, 8420 De Haan.

    • De aflossingsstok moet verplicht doorgegeven worden in een vaste volgorde > Kapitein 1.E (starter) naar 1.A naar 1.B naar 1.C naar 1.D naar 1.E enz…
    • Bij elke aflossingszone zal een jurylid aanwezig zijn.
    • De laatste 5 minuten van de aflossingswedstrijd worden aangegeven.
    • Alle aflossingsstokken worden in de sporthal ingehouden na de verlopen tijdsduur. Na de verlopen tijdsduur van 50min moeten de teams hun ronde nog afwerken.
  • Elk team is verplicht om te lopen in de aangeboden gesponsorde T-shirts van Bluesand
  • Bij een eventueel ongeval van een deelnemer zal slechts een verzekeringsdossier opgestart worden indien de aangifte is vergezeld met een attest van medisch geschiktheid.

Facebook_Nesteling_Estafetteloop2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parcours met aflossingszones